Monday, May 5, 2014

Aastapäevakook



Kuna mu noormees tegeleb juba mitu aastat maasvõitlusega ehk BJJ-ga (Brazilian Jiu-Jitsu) ning päev enne meie tähtpäeva oli tal just üle tükima aja üks võistlus, tundus ainuõige variant olevat teha vastavateemaline kook (Või tort? Ma isegi ei tea, kustkohast see piir jookseb, minul on lihtsam öelda kõige kohta "kook").

Kook ise siis koosneb kahest biskviitpõhjast, immutamiseks kasutasin maasikamaitselist mahlajooki, kahe põhja vaheline kreem on kohupiimast, vahukoorest, maasikatest ja valgest šokolaadist.

Katmiseks kasutasin samuti vahukoore-kohupiima segu ning küljed katsin röstitud mandlilastudega.

Kujude voolimine oli asja juures kõige vaevanõudvam, kuid mul oli seda täitsa lõbus teha, kindlasti aitas oskuste arendamisele kaasa, sest ma olen äärmiselt vähe kujusid teinud.
Kokkuvõttes päris maitsev kook, noormees oli rahul, kahju ainult, et maasikad nii varakult veel plastmassi maitsega on, muidu oleks kook kindlasti veel parem tulnud.

No comments:

Post a Comment