Monday, May 5, 2014

Lõputort #3 ja #4

Põhiretsept ikka sama, ainult vahukoore asendasin taimsega, et oleks kindel, et kreem ikka hoida suudab, tavalise vahukoorega võib asi veidi kahtlane jääda. Kuna mu vahukoore ja kohupiima suhe on tugevalt kohupiima kasuks, ei mõjuta taimne vahukoor maitset ka suuremal määral.

 Katsetus number 3 tuli arvestatavalt sobivasse koogivormi, kuid mu jaoks oli seda põhja veidi ebameeldiv lõigata, ma pole veel otsustanud, mis vormi teha.
Samuti sain koolis aega jälgida, ainuüksi tordiga tuleb ajast välja küll.

Katsetus neli tuli kohe eriti armas minu meelest, ehk pean ainult retsepti veidi muutma, et puuvilju saaks peale rohkem panna, praegu neid tundub veidi vähevõitu olevat minu maitse jaoks.
Teisel katsel proovisime teha tordiga samal ajal ka küpsiseid ning sellel juhul ma aega ei jõudnud, läksin kuskil 10 minutiga üle. Aga eksamisituatsioonis on biskviit ette küpsetatud ja toorainedki varem kaalutud, nii et ma ei muretse eriti.

Lootust lõpetamiseks täitsa on ühesõnaga.

No comments:

Post a Comment